Instagram Youtube Facebook עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

אנגל נולד בארצות הברית בה למדו באותה עת הוריו. הוא למד בתיכון חדש, ובמהלך שנותיו שם, התבלט בכישרונו ובסקרנותו הרבה. לקראת סיום לימודיו התיכוניים, חלה אנגל בסרטן – תקופה מאתגרת שעיצבה את חייו.

לאחר שהחלים מהמחלה, אנגל החליט להתנדב לשירות צבאי, בתחילה שימש כפקיד-מחשוב בגלי צה"ל, אך לא עבר זמן רב עד שעבר לכהן כעורך חדשות החוץ של תחנת הרדיו הצבאית בשנת 1989, תפקיד זה לא רק שסיפק לו הזדמנות לסקר אירועים חשובים ברחבי העולם, אלא גם אפשר לו להביא את קולו הייחודי ואת פרשנותו המעמיקה. לצד סיקור אירועי החוץ השוטפים, אנגל ערך והגיש את מגזין החוץ של התחנה – מגזין שהפך לפופולרי, זכה להכרה רבה ופרס מפקד גלי צה”ל בזכות התוכן האיכותי והעבודה המקצועית שלו. בעבודתו הצליח אנגל לשלב בין ניסיונו האישי לבין תשוקה עזה לעולם החדשות והתקשורת, דבר שהפך אותו לדמות מוערכת בתחום זה.

בשנת 2017 זכה אנגל בפרס סוקולוב על הצטיינות בעבודה עיתונאית, הפרס הוענק לו על תרומתו המשמעותית לתקשורת האלקטרונית, במיוחד בהנגשה לצופה הישראלי של אזורי לחימה וסכסוכים בוערים. במהלך עבודתו, אנגל לא חשש לקחת סיכונים אישיים כדי להביא את הסיפור האמיתי מהשטח.

בכשלושים שנות עבודה בתחום העיתונאות, הצליח אנגל להבליט את הפן האנושי של מלחמות, קורבנות וסבל, הוא לא רק דיווח על האירועים עצמם אלא גם חקר את ההשפעות האנושיות שלהם, והצליח להעביר לצופים תחושות והבנה עמוקה יותר של המציאות הקשה שבה חיים רבים ברחבי העולם. עבודתו מהווה דוגמה מצוינת לעיתונאות אחראית, מקצועית וממוקדת.

הקתדרה במוזיאון ארץ ישראל מזמינה אתכם להמשיך ולהכיר את איתי אנגל ולהנות מסדרות מפגשים מעשירות ומעניינות.